AnnandagPåsk

Vad konstigt det är att säga att det är Måndag när det i själva verket käns som söndag. Vet ni vad det bästa är?
Det blir en kortare arbetsvecka...nu jobbar iof inte jag, men för alla er andra. glad för er skull!
Hoppas på en lika varm & härlig vårvecka som påskhlgen bjudit på. Hade ju bara varit så underbart.



Gårdagens påskmiddgag på S/S Swea bjöd på mycket gott, traditionell påskbuffé.. Fika blev det hos mamma & pappa efteråt. Härligt goda psktårtor. Yummi!


Tre söta kusiner som uppföre sig exemplariskt under hela middagen!



Tack Mamma & Pappa (mormor & morfar, svärmor & svärfar) för en härlig påskmiddag och för påskäggen!!!!!


Min fina systerdotter med lillstjärnan i famnen, en väldigt nöjd tjej må jag säga.

Kommer snart vår frisör som ska fixa till Zoé´s numera långa lugg. Ska tll fotografen med barnen imorgon. Spännande. Samma fotograf som vi hade till vårt bröllop. Mats Landerberg. Helt otroliga bilder. Han kallar dem för lifestylebilder. Kolla in hemsidan.
 Bäst jag sätter fart. Fullt schema idag.

Njut av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0