April April....

Välkommen du härliga April!
Någon som lyckats bli lurad ännu eller kanske tänkt lura någon? Ni vet väl att det är just idag som man gör det!
Tänker hålla låg profil här hemma idag, så jag slipper gå på något dumt....skulle vara så typiskt mig annars, hahahah!

Hade min små troll uppe länge igår....absolut inte plannerat, blir så ibland när oplannerade saker händer! Såsom att somna mitt på eftermiddagen. Så det blev varken plugg eller DH. Typiskt när mannen inte är hemma.
Ikväll är det andra bullar som gäller. Får ju bara inte missa Grey's! Någon som sett trailern för kvällems avsnitt? Spännande...spännande!



Här & nu!
Zoé leker för fullt med lera. Jag också för den delen också. Avslappnande! Sen vet jag att Zoé tycker det är mysigt att mamma (jag) är med.

Här kommer lite bilder från gårdagens bak....


..det blev musiga chokladbollar. Om det är något i kakväg som Zoéhjärtat gillar så är det detta, en ledsen Estelle för att hon inte fick smaka!. "Vänta något år till hjärtat"!

Happy Onsdag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu blev jag lite fikasugen :-)

2009-04-01 @ 19:53:46
Postat av: Claire

Har sett de närmaste 5 avsnitten. Massa spänning att vänta!!!

2009-04-02 @ 15:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0