Fy mig!

Har varit så kass på att uppdatera nu under långhelgen....dragit in det i vardagen, tyvärr. Fast har bra ursäkt. Har inte varit hemma mycket.


Glass i stora lass. Gott tycker mina tjejer!

Älsklingarna mina nannar gott i sina sängar. Båda somnade i bilen på väg hem från Påarpslandet. Där vi varit tillbringat vår dag (jag & mina tjejer)
 Först var det ju fotografering på morgonen. Gick hur bra som helst. Är verkligen imponerad hur fotografen fångade mina tjejers uppmärksamhet. Ser fram emot
att se resultatet nästa vecka!


Här vilar en trött mamma, känt mig mer eller mindre som en
sengångare idag. Just därför som jag ska gå och få lite beauty sleep nu
på en gång!

Måst hoppa i säng nu....är så trött, då jag sov såååå dåligt natten innan. För mycket kaffe sent är inte bra ( som jag tyvärr drack när jag var och fick mattehjälp) vilket inte hjälper så värst mycket då ( när jag var som tröttast) ,utan ca 3-4 timmare senare. Jag lär inte göra om det inom den närmaste framtiden, då jag är så beroende av den sömn jag kan få.

Natti natti! Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0