PåskÄlva?!



Såg här såg min  prinsessa ut igår efter att ha letat upp alla påskäggen i trädgården, stora påskägg. Våra påskpresenter gick med andra ord hem! Vi tog även en tur till Ica Maxi då vår lilla PåskÄlva såg ut så här. Underbara söta älsklingen!!!!!
Estelle blev glad över fina Kitty solhatt & tuffa solbrillor, även i fall det inte är så poppis att ha på just nu, är det kanon för sommaren.


Min underbart söta Zoé. Klassisk dans för stumpan till hösten, tror jag nog det blir när jag sett 
 henne dansa runt i den här kjolen hela gård

 Vi hade premiär grillning i trädgården igår...bara vi fyra. Färsk tonfisk, med gott tillbehör. Zoé var super nöjd med grillade korv (det bästa hon vet just nu!). Påskmat blir det desto mer idag, god buffé på SS Swea. Ska bli så gott.

Bäst att lägga på ett kol. Har dragit ut hela vintergarderoben, för att ersätta med vårjackor i stället....kläder överallt just nu. Håller på att bli tokig, ingenstans att göra av det! Behöver mer utrymme! Nu tack. Hinner inte skriva mer just nu, plikten kallar.

Underbar söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Claire

Lycka till med klädfix. Vi startade med grillning i fredags redan. Snacka om tidig säsongstart, men underbart. Vi ses på båten! (Blöjor med;))

2009-04-12 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0