God Morgon!

Vilken härlig början på påsklovet....stor Sol ute & lite mer än 5+. 
Jag har haft en liten bloggfri helg...behövs ibland, fast helgen har varit fullbokad så där har inte funnits någon tid över till något bloggande. Ändå!
Jobbade i lördags, hoppade in för min kollega som var hemma för sjukt barn. Sen har tiden bara flugi iväg. Middag hos våra goa vänner Jessica & Robban i lördags (glömde helt bort kameran, som vanligt!) , körde hem barnen till mormor & morfar, Zoé var helt lyrisk. Estelle hade bara vaknat en si sådär 3ggr & krävt välling, men annars hade hon varit på topp humör hela tiden....Lite tomt här hemma tyckte jag nog allt att det var. Sov inget vidare helle under natten, typiskt när man har möjligheten!


Fina Påskliljor!

Fick härligt fikabesök igår. Lena & Marcus. Marcus skulle hjälpa mig med matematiken. Tack för den fina blomman & all hjälp med matten! Guldvärt!
Mina små älsklingar blev så glada av besöket.

Zoé hjärtat är sen ett par timmar tillbaka på dagis, jag & Estelle myser här hemma. Dock en väldigt snuvig liten tjej.
Hoppas att hon kan sova lite i vagnen om en stund så jag kan få komma ut lite i friska luften...Solen!

Önska er alla en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0