Härliga Torsdag!!


Jag & systeryster efter vår fika, glömde givetvis kameran i bilen därav inga fikabilder,
men allt gick så snabbt. Tanken var att jag skulle till väla innan matten, men iblan händer det oväntade & roliga
saker. Som denna spontana fika. TAck Maddisen!

Hämtade upp båda min prinsessor på vardera ställe, Zoé från dagis, en mycket glad tjej så var ute i vårsolen med de stora tjejerna, vilket hon bara älskar, tjejerna bar runt på henne och pyssalde om henne, tror jag det att hon tycker om att vara i deras sällskap. Älskade hjärtat mitt. Sen vidare  hem till Therese, där lilla stjärnan varit under tiden jag var på matte. Tack Therese! Du är bara bäst! (alla delar första plats, så ingen blir arg på mig nu!).
Båda mina prinsessor somnade givetvis i bilen! Typiskt eller what?


En trött stjärna på väg in i drömlandet. Båda sover här hemma nu. Estelle i sin stol & Zoé lade jag över i sängen.
Sötnosar!

Tänkte jag skulle ut och prova mitt knä idag, värma upp ordentligt innan, inte ta ut mig alltför mycket & ha ett bra underlag att "springa"/ jogga på. Tror ni inte det blir bra då?
Uppdaterar senare.

♥Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0