Helgen kom & gick....


En väldigt trött, omsminkad & okammade födelsedagsgris vid frukostbordet!
Pinsam bild, men what the f....., livet är för kort för att man ska tänk för mycket på bl a utseendet.
Jag bjuder på detta!

Helgen kom gick som ett skott, på tok för fort som vanligt, men hey, det är helt ok med Måndag igen, en ny vecka med massor av nya möjligheter. Få se det så i stället!
Födelsedagsfirande blev det på lördagen. En liten sång & kaka på sängen. Först på franska sen en liten egen version av min prinsessa Zoé, jag hängde med på "hurra, hurra, hurra mamma" älsakde hjärtat. Jag hade bestämt att ha kalaset i trädgården, då det var strålande sol, folk kom & gick under (som bor u huset här) tiden jag förberedde, givetvis hade jag en liten papegoja brevid mig...."Min mamma fyller år idag, ni får säga Grattis"! hahaha, pinsamt, men vad gör det, då grattar ju folk en i alla fall.


Härliga trädgårsbilder från kalaset.

Grrrr....datorn hänger sig varje gång jag vill ladda upp en ny bild. Ok, inget jag kan rå för, tror det  någon högre makt vill inte att jag gör det just nu. Måste ändå tömma tvättmaskinen nu innan jag & Estelle ska till tandläkaren. Hennes första besök! Hoppas det går fort, för lilla damen har myror i brallan! Hahahaha...kommer med mer uppdateringar lite senare,
efter att jag hämtat hjärtat från dagis. Lovat att vi ska måla vattenfärger...jippi tycker Zoé, kladd tänker mamman. Bara mitt hjärta är glad, så är jag glad.

Tjingeling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0