Jabadabadoooo...

..det är fredag igen! Yea, yea, yea, får full av energi, därför lyssnar jag på denna låten, Mercy!
Blev inget skrivande igår, som ni säkert märkte. Fullt upp efter min joggintur i skogen, skönt var det, lagom varmt & vet ni vad?! Jag överlevde hel joggingturen samt inget ont i knäet heller. Yes!
Jag var mycket Nogrann med uppvärmningen, varmt klädd & tog inte ut mig allför mycket. Stretchade rejält efteråt också. Sen blev det bara en massa måsten & ett härligt bebismöt. Middag, disk, lägga barnen och första mötet med lilla Anna, glömt att berätta för er att min väninna Monica och hennes man fick en liten flicka den 28 mars, i lördags med andra ord. Viktor har blivit storebror. Grattis!!!! Oh å söt hon var....och liten om man jämför med Estelle som blir 10 månader imorgon!

Välkommen till världen lilla Anna!


 Nu är det dax att ta tag i fredagens sysslor.....vilket innebär städning!

Många fredags kramar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0