Låååååång Fredag!

Det är nog inte för inget som det kallas för Långfredag!!! Men hallå, tar dagen aldrig slut eller??? undrar Zoé, fast hon bara är 3år! Jag  tycker jag det har varit en helt underbar solig dag med massor av aktiviteter. Men mina små barn har varit sååååå rastlösa idag. Undrar varför. Ändå har vi tre hela lediga dagar kvar. Nice tycker jag, familjestunder, men Zoé pratar redan om dagis & alla kompisar. Underbara unge!

Dagen började med härlig tur till skogen med barnen. Vi tureades om att ta en runda i motionsspåret. Så skönt.
Härlig frukost på det, samt en stund med Sparkcykeln här hemma i trädgården. Vi ha bara glassat ute i solen hela dagen lång. Vad jag älskar solen. Inte ensam om det tror jag.

Nu ska jag lägga mina små änglar, så jag kan få lite kväll. Mysa framför tv:n.

Önskar er alla en härlig kväll....& Glad Påsk!



Kommentarer
Postat av: mia

Glad Påsk !!! Vill ni fika under påskafton? Hör av er. Kram systeryster

2009-04-11 @ 00:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0