Tandläkarbesök, fika & besök av Picasso!


Lilla Stellebus (nytt smeknamn, min väninna Jessica som kallar henne för det. Gulligt!)  med
tandborsten i högsta hugg.  Bilden tog jag precis efter tandläkarbesöket.

Gick jätte bra hostandläkaren. Hon är så go, alltså tandläkaren. Hon har varit min tandläkrae så länge jg kan minnas. Vilket är länge! 


Fika med systeryster & min systerdotter...ja gissa var?

B lev en snabbfika med min syster Mia och hennes dotter Alexandra på Espresso house innan jag skulle hämta upp hjärtat från dagis. Estelle var verkligen i sitt esse.


Mitt älskade lilla hjärta har mumsat på lite glass samtidigt som tv:n är igång.
Nappen åkte in snabbt som attan då kameran kom fram. Det var hon själv som ville ha fram sitt
lilla bord när hon skulle äta. Ser så gulligt ut.

Hjärtat mitt (Zoé) blev jätte glad då jag kom till dagis idag. Saknat mig hade hon nog gjort då jag fick en riktig bamse kram. I love!
Sen vi kom hem har vi hunnit tömma torkrummet på nytvättade och torra kläder. Äta. Titta tv, målat med vattenfärg, picasso har varit i farten. Gick superduper smidigt. Fick absolut inte ta någon bild, Zoé var mycket bestämd. Jag lyder.
Nu sover Estelle, så jag ska passa på att läsa lite bok för Zoé. Mys mys....

Hoppas ni också haft en härlig eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0