Med stora steg...



...är påsken på ingång! Ser vi verklgen fram emot...hela familjen. Massor med tid att umgås, 4 hela dagar. Me love!
Måste hitta fram mitt påskpynt. Tro nu inte att jag brukar ställa fram en massa kycklingar överallt, nej! Utan fina  små färgglada  ägg, i filttyg som jag brukar hänga i vårt "träd" snarare grenar numera efter all flytt. Blir så fint så. Ska fota och lägga ut här så ni får se hur vad jag menar. Kankse borde köpa någo ris och pynta med lite fjädrar också,  inte helt fel. Alla andra gör ju det, så varför inte vi också.?!

Har gett upp pluggandet för ikväll. Tömma sista maskinen tvätt, sen är det dododododo, alltså sova som gäller.
Känner hur tunga mina ögonlock börjar bli. Berättar mer om dagen idag...fast imorgon.

♥Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Malou

Ja Påsk, härliga Påsk! Kanske ska gömma äggen i trädgården till de små? Joggingtur på sön? Kram

2009-04-02 @ 13:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0