Premiär på Cykel!


Visst är hon söt lilloppan! Titta så fint hon sitter i cykelsa"stolen!
Hon har nu ärvt Zoé´s gamla cykelhjälm. Kanon när man ärver saker.


Javisst, en premiärtur för Estelle på cykel idag. Min cykel, givetvis. Lilla hjärtat fick följa med mig på ett litet möte idag, orkde inte asa med  vagnen, vad bättre än cykel då, där man tar sig fram relativt snabbt överallt. Gissa om det var poppis?!
Hon babblade på hela tiden och sträckte fram handen som om hon ville visa mig något hela tiden. Gullunge!
Tur att hon tyckte det var kul. ska nämligen införskaffa en "stol" framtill åt henne och ha Zoé baktill, så kommer det att gå lite smidigare & snabbare att ta sig till dagis på morgonen!

Hoppas ni alla haft en chans att njuta av det fina vädret idag. Jag lyckades få en stund, då barnen sov middag. Vad det gör gott för själen & ansiktet....fräknarna har börjat titta fram mer. Me like!

Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0