Snart är det Påsk...

.......& det ska vi ju fira som i vnalig ordning. fast iår träffas vi påskdagen, då nårga är borta på påskaften. Huvudsaken är att familjen samlas!

Hade tänkt att ge mig på att måla ägg med hjärtat....fick härlig inspiration när jjag såg bilden nedan, om man ändå hade en sådan begåvning.....fast då hade vi ju aldrig velat äta upp äggen!

Japp mina ägg det..... I wish!

Eftersom att det är onsdag så är det hemmafråndagisdagidag! Skönt tycker jag, slippa att stressa iväg med båda barnen. Zoé myser med sin jaccot (snutte) framför Playhouse Disney....en liten stund till bara & lill hjärtat Estelle har somnat igen, vaken knappt en timme. Snuvig & febrig, inte kul. Bara hoppas att det inte sätter sig på öronen.
Nu ska jag bege mig på bäddning av sängar, sen vill jag gärna att solen tittar fram igen, skulle inte ha något emot att få lite sol i mitt icke solbruna ansikte, att mina fräknar tittar fram lite extra mycket.. dansa soldansen eller nått!?

♥Happy Onsdag allihopa!

Ps! Krya på dig Leon & tänker på dig Malou. Ut i joggingspåret snart va!?

Kommentarer
Postat av: Malou

Tack! Det är så tråkigt att sitta inne! Hans feber tycks inte ge med sig... Gärna en tur i löparspåret på sön! Då borde han väl vara kry!?! Hur länge kan barn ha feber? När bör man uppsöka läkare?

Kramar till er! Och Stellisen får också krya på sig!

2009-04-08 @ 10:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0