Snart helg igen!

Jabadabadooooo....härligt med kort vecka. Vanksas helgen här igen & det ser vi fram emot. Dels för att få tid att pyssla om familjen ordentligt och någon ska få fylla år också, ( var bara tvungen att nämna det) oh yes, the mama! Moi!!!!  Fast det är ju verkligen inte som när man var liten, den där spänningen har försvunnit någonstans på vägen till min snart 28 år. Two more to go......sen är jag ocks med 30 års klubben. Kris? klart att jag inte vill åldras, men har jag någon makt över det? Nej. Då gäller det att hålla huvudet högt & göra det bästa av varje dag som kommer. Nu ska vi inte noja oss över födelsedagar & åldrande. Det är en dag som vilken annan dag, förutom att det är Min dag!

Igår kom Jess(ica) förbi med sina prinsessor Isabel & Matilda. Vi gick bort till Lekplatsen på vårt område & hade buskul. Zoé & Isabel busade mest.



Var lite kallare i vinden igår, men det blev jätte skönt på lekplatsen då den ligger skyddad in mellan husen. Blev bjudna på god fika som Jess hade tagit med sig...världen bästa bullmamma!

Nu ska jag göra något så roligt som att tömma tvättmaskinen, jippi!
Sen bär det iväg på matematik, eller matematetik som Zoé kallar det för, min underbara tjej.

♥Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0