Trotsig 3-åring!

Solen lyser och temperaturen ligger på 5 grader....härligt! Eftersom att vi aldrig kom ut i det härliga vårvädret igår ( en viss liten dam, vägrade klä på sig annat än klänning & tights!). Jag var bestämd att vi skulle gå ut, men testa själva att klä på en trotsig tre åring som kämppar emot som en stelbent ko, så får ni se hur lätt det är. Som sagt man skojar inte om den där tre års trotsen! Just nu är det mycket "Jag vill inte"! "Jag kan själv"! mm..lägger väl sig så småningom, lagom till nästa trots, hahahah. Optimist, får man vara!

Har precis lämnat mitt stora hjärta på dagis, hon var överlycklig att få leka med sina kompisar. Jag är så glad över att hon tycker det är kul att vara på dagis, själv var jag precis tvärtemot...en riktig hemmagris! Om man nu kan säga så.


Här är dagens bilder på moi et Estelle♥

Vi fick precis en inbjudan ner till Espresso house, en snabbfika innan jag ska iväg på matematiklektion.....ser fram emot när det hela är över. Inte långt kvar nu mina vänner. Ni håller väl tummarna för mig?!

Ha en riktig sunny & fab day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0