Barnvakt

Har haft barnvakt ikväll då jag varit iväg och tränat "mina isprinsessor", som jag gör 2ggr/vecka. Riktigt kul att vara tillbaka på isen igen. Duktiga tjejer.
När jag kom hem var middagen klar att servera ( tack underbara mamma & pappa!). Giss om tjejerna mina blev glada att se mig. Oh yes!
   Tyvärr kom pappa direkt från jobbet så han hade ingen spjälsäng med sig. Förhoppningsvis imorgon. Lite besviken blev jag allt, för jag hade sett fram emot att bädda sängen fin:) Fast å andra sidan hinner jag åka inom IKEA imorgon för att  handla något nytt påslakan . Vill gärna att hon får något eget också.




Gulligt påslakan med elfanter, från IKEA

Tänkte kombinera IKEA besöket med Välaköpcentrum. För er som inte vet, så är det ett stort shoppingcenter ca 10 min utanför Helsingborg, vägg i vägg med IKEA. Man kan lätt spendera en dag där. Avslutningsvis brukar jag ta en god fika på Robert´s Coffee, yummi!

Nu kallar sängen! Natti natti...sweet dreams!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0