Bus i snön!


Här är vi ute på snöäventyr . Vi hade riktigt roligt!

Vi gick in på lekplatsen som ligger på gården precis intill vår trädgård. Det var lajbans...
rutchkanan var riktigt hal, gissa om det gick undan?!


Fina snöbilder på min prinsessa.

Vi ( jag & Zoé) var ute ett bra tag & busade i snön. Riktigt skönt & uppfriskande. Inte alltför kallt, fast vi var rätt bra påpälsade. Estelle fick snällt stanna inne med pappa sin. Inte lätt att vara liten & sjuk. Fast jag tycker nog att hon verkar lite bättre. Antibiotikan biter snabbt, tur är väl det!  
Det blev god hemmalagad pizza ikväll. Mumsigt! Mindre mumsigt tyckte dock Zoé att det var. Trodde alla barn gillade pizza, men inte då!
Efter vårt lilla äventyr ute har vi bra suttit & myst i fåtöljen framför tv:n & snaskat god chokladpudding. Yummi! Vi tittade på Pippi (den riktiga filmen). Zoé bara älskar pippi.  Hon fick hela  Pippi Långstrump boxen i julklapp utav mormor & morfar. Poppis! Får önska mer Astrid Lindgren filmer nu till hennes fördelsedag, som är om exakt 2 veckor! Och det är fröken mycket väl medveten om också.....nedräkningen har börjat!


Här myser två utslagna hjältar.

Båda mina prinsessor är i säng & sover sött. Säng...sova...Zzzzzzz

♥Natti Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0