En piggelin & en sjukling!

 
Min lilla sjukling! Sååå rosig om kinderna man kan vara. Hoppas verkligen på bättring snart...

Har haft svårt att få mina små älskligar i säng här ikväll. Zoé somande i bilen när vi var ute & körde i eftermiddags, resultatet av det är att fröken Piggelin har gjort sin entré...hon sitter i mitt knä just som jag skriver detta inlägg. Sötnos!
Lill prinsessan har precis somnat av utmattning. Stackars lilla tjejen har öroninflammation, väldigt snuvig & febrig. Inte konstigt hon har varit kinkig de senaste dagarna. Fick en akut tid hos husläkaren. Tack & lov!  Har påbörjat antibiotikan nu ikväll. Tar väl några dagar innan det lägger sig. Tycker så synd om min lilla Stellis!
Imorgon har vi dagisfri dag. Vi ska försöka komma ut i snön & busa lite, men endast om Estelle ligger nerbäddad i sin vagn & sover, vill inte gärna utsätta hennes små öron för alltför mycket kyla. Men det ska vi nog kunna fixa...annars har mina prinsessor ju två stora & mycket lediga (från skolan) kusiner (mina systerdöttrar) som kan leka med Zoé i snön eller stanna inne med en sjuk Estelle. Vad säger ni tjejer?

 
Mys med mamma framför tv:n/ datorn! Bara vi två som är vakna. Mysigt tycker min stora älskling.

Om man skulle börja tänka på refrängen.....sängen lockar väldigt mycket, med tanke på att nattsömnen inte är vad den brukar. Zoé bara himmlar med ögonen när jag säger att vi ska gå & lägga oss.....Men mamman bestämmer. Det blir sängen...sova...Zzzzzzzz

God natt allihopa!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: mia

Kusinerna har städfredag, får absolut inte störas

;-). Enl deras mor. Tyvärr är Alexandra sjuk, orkar inte komma o leka. Kram Moster Mia

2009-02-20 @ 12:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0