En trädgårdsmästare


  



....gästade hos oss här på morgonen...nej, men vänta nu lite här. Vi bor ju i lägenhet. Behövs det då? Svar Nej! När jag var nere i källaren nu på morgonen för att hämta upp tvätten hittade Zoé sin "rullebör" (även det ett skånskt ord!) eller skottkärra om ni så vill.  Hon har kört rundor, lagt en massa saker i den. Hade hon orkat lyfta Estelle, så hade hon garanterat fått sig en åktur också!


Jag har en liten mammegris i min famn som absolut inte vill vara utan sin mamma eller "bappe"

Estelle är inte i fomr idag, och när jag skriver det, så menar jag att hon är väldigt kinkig! Hostat hela natten.  Kan tänka mig att hon har ont i halsen efter allt hostande. Vill bara sitta i min famn....mysigt tycker jag. Men det blir svårt att skriva med en hand. Så därför ska jag sluta nu och bara mysa med mina tjejer.

Tjingeling!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lena

min fina fis.

2009-02-02 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0