Fröken Piggelin!

Vilken liten busunge min prinsessa är. En riktig piggelin som absolut inte skulle sova ikväll. Hon har nog provat alla Alfons Åberg trick med oss. Alltifrån toalettbesök (vilket jag inte säger nej till, man vet ju aldrig) till spöken i garderoben. Hon är så rolig. Skrattar bara jag tänker på det...sover gör hon sen en liten stund tillbaka. Hoppas på sovmorgon imorgon då vi inte har dagis på måndagar. Drömma kan man ju alltid göra *ler*

Jag & Zoé dansade oss igenom hela Melodifestivalen igår. Estelle satt på golvet och skrattade så hon fick hicka. Härligt! Blev dock lite sent för tjejerna...men det har dem tagit igen idag. Zoé tog en liten siest (vilket inte händer ofta) antagligen därför som fröken piggelin gjorde sin entré.

Dagen har varit lugn & skön. Ett kort välabesök (shopping is my friend...hahaha). Varit förbi mamma & pappa, utan min prinsessor. Hör verkligen inte till vanligheterna. Skulle leta fram mina gamla konståkningsdräkter. Fann vad jag sökte! Goa tider det. Tog en massa bilder, men eftersom jag ej sitter vid min egen dator, kommer bilderna först imorgon. Ni kommer att få er ett gott skratt.  Det sägs ju att ett gott skratt förlänger LIVET!

Natti Natti på er!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjenixen! Tack för igår, det va mysigt!!! "Bell älskar sin Zoé"!! Ett tips: Halldéns mattor i Landskrona har flyttrea på sina mattor, jag tyckte mig nog se en likadan matta som du önskar till din hall. Kramizar /Jess

2009-02-13 @ 09:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0