God Morgon Vinterland!


Bild tagen från köksfönstret. Tror ni på lite pulkaåkning för min små tjejer?

Gissa om jag belv paff när jag var upp & lagade välling åt Estelle i natt & trädgården var helt vit. Hej mitt vinterland säger jag bara. Nu är kl närmare nio (vi har precis vaknat! Jippi!) & snön ligger fortfarnade vit & fin därute. Alltså det är ju inga drivor av snö, men ett tunt fint lager. Lagom mycket  (tror jag) för att jag ska kunna dra runt mina prinsessor i pulka i trädgården. Zoé kommer att bli riktigt glad. Hon älskar att åka pulka. "Mer mamma, mer!"

Idag är vi hemma från dagis. Ska försöka hålla mig till bestämda dagar vilket innebär att Zoé kommer att vara hemma på måndagar. Rätt skönt att inte behöva stressa iväg en måndagsmorgon.
Eftersom hjärtat mitt sov 2 timmars middag igår, (blev nog sent hos mormor & morfar!),  var det svårt att få henne i säng igår. Men vid nio tiden var jag så trött så jag gjorde henne i ordning för sängen. Vet ej när hon somnade egentligen, men jag sov nog efter bara 5min!
 Har dock varit uppe & sprungit 3 ggr i natt. Två * toalettbesök (Zoé) sen vaknade Estelle (på tok för) tidigt & ville ha välling. Känner mig lite mer utvilad än vanligt eftersom att jag somnade tidigt igårkväll!

Nu ska här ätas frukost, sen ut & busa.

Ha en riktigt skön måndag Allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0