Hämtning!

 

Hämtningen vid dagis idag gick ovanligt snabbt och smidigt. Annars brukar Zoé dra ut på det. Som jag skrev tidigare, gillar Zoé verkligen att vara på dagis och leka med alla sina kompisar. Men hon blir alltid överlycklig att se mig när jag kommer. Förmodar att hon är trött nu. Ska snart förbereda lite mellanmål. Yoghurt, macka med kalkonkött på och ett stort glas mjölk. Mumsigt tycker Zoé. Själv håller jag mig till kaffe och en macka med ost.
Tänkte tända lite ljus. Mysfaktor= 10 av 10 möjliga!
Sen blir det garanterat lek om inte tv:n kommer igång. Vill helst dra ut på det så länge som möjligt. Nu när vi varit hemma sjuka har det blivit lite väl mycket tv tittande. Gäller verkligen att sysselksätta min prinsessa, annars är risken stor att hon somnar. Sover ju inte middag på dagis längre. Det finns både för-och nackdelar med det. Ni som har barn i samma ålder som mig förstår nog vad jag menar!

Tjingeling!

♥♥♥




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0