Havregrynsgröt

God Morgon Onsdag!

Sitter och skriver samtidigt som jag trycker i mig havregrynsgröten...Behöver definitivt en kaffe på detta för att vakna till. Zoé dricker välling i soffan och tittar lite på barnkanalen. Hon vill helst vara ifred på morgonen när hon vaknat. Som jag!
Estelle har brett ut sig rejält i sängen efter att vi alla gått upp. Hon sover  alltid som bäst på morgonen. Synd bara om jag måste väcka henne. Bäst att lägga på ett litet kol....vill inte gärna komma försent till samlingen på dagis. Hör något inne ifrån sovrummet, tror faktiskt att min lilla Stellis har vaknat. In och mysa lite.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.blaelefant.se/product.asp?product=5919



den till hallen kanske?

2009-02-04 @ 19:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0