Jag ser det snöar....

Glömde tyvärr kameran i bilen, hade gärna laddat in lite bilder från vinterlandskapet här utanför vår dörr. Stora snöflingor dalar ner & lägger sig vit på marken. Kan tänka att det blir mycket pulkaåkning på dagis idag. Zoé kommer att vara glad, sen hade jag tänkt att ta ut båda mina små troll i snön, efter hämtning idag.

Såg senast häromdagen, ett säkert vårtecken här i vår trädgård., snödropparna har börjat titta upp.....men blir som varje vår (sen vinter) lite förvirrad för då kommer alltid kylan & snön! Fast nu tycker jag det är mysigt när det blir ett härligt snötäcke där ute.
Nu ska här röjas lite, konstigt att det alltid blir stökigt fort här hemma.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0