Jäkt & stress...& lite semlor!

Det är så härlig väder ute idag, har fått mig en rejäl promenad då jag först lämnade min stora prinsessa på dagis, sen ner på stan skulle skriva in mig på ´flexibla studier i Matematik C (jippi! NOT!), som jag korkat nog reducerade på gymnasiet, anlednng  till det då & anledning till det  nu är två skilda historier. Men huvudsaken är att jag tar tag i det! Well well, skulle i alla fall ner på vägledningshuset där man träffar en vägledare blablablabl....men har ju dock under alla flyttningar i mitt liv  lyckats slarva bort mitt slutbetyg. Typiskt mig!  Fick springa bort till Stadsarkivet med lilla Stellisen som vaggaes til sömns(direktioner från Vägledaren) då jag får reda på att jag måste ta mig till min gymnasieskola för att få tag i ett slutbetyg....suck !(som om jag inte har fullt upp redan!). Fick tag i en bil, (tack snälla Pernilla!) upp på babysången, som är på tisdagar. Estelle tycker det är så kul! Snabb fika (för mig) och lunch för lill prinsessan, sen upp till min gamla skola. Yes, äntligen besitter jag mitt slutbetyg! Men nej, nu är det stängt på vägledningshuset! Just my luck!
Jag får snällt vänta tills imorgon. Sen ska här pluggas.


Mumsfilibaba!

Ska snart iväg & hämta min stora älskling på dagis. Saknar henne när hon inte är med mig & Estelle, men jag vet att hon har så mycket kul för sig när hon är på dagis. Sen tänkte jag att vi ska försöka baka egna Semlor eftersom det är fettisdagen idag. Yummi! Jag vet någon som kommer att bli glad över en god semla efter middagen ikväll (vi ska ha barnvakt) tänkte överraska mormor /mamma & morfar/pappa med det!  Vet att min käre far är knäsvag för semlor.....precis som jag själv!

Tjingeling!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0