Kaffe, tack!

God morgon på er allihopa!

Sitter här med en god kaffe i ena handen & datorn har andra handen. Inte helt lätt. Men vad skulle jag göra utan mitt morgon kaffe. Har blivit heligt för mig. Luktar gott i hela lägenheten utav "nybryggt" kaffe. Om det nu kan göra det när man har en espressomaskin?!
Tjejerna  mina är på strålande humör. Likaså jag. Blev bara väckt en gång i natt. Kors i taket! Halleluja! Vågar man  hoppas på bättre sömn nu?

Lite bilder från helgen kommer här!


Här tror jag besämt att  storasyster varit i farten..


....dock ej poppis med mössa...


....mission "ta av mössan" completed!

Här kommer bilden som ni säkerligen väntat på...


Tre utav mina favorit klänningar, haft olik tema från år till år i mina tävlingsprogram.Tänker nu sälja en del av alla mina klänningar & träningskläder. Har ju  inte precis någon nytta utav dem längre. Tänker spara några utav favoriterna, kan ju bli favorit i repris för mina prinsessor, vem vet....framtida isprinsessor?!

Nu ska här vikas tvätt. Alltid lika roande;)
Trevlig måndag på er!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Louise

vilken nostalgi att se dina konståkningskläder! Kommer speciellt ihåg när hela vår klass tittade på ishow, om jag kommer ihåg rätt så var det peter pan?!?!

2009-02-09 @ 18:40:23
URL: http://maltelina.blogg.se/
Postat av: Bella

åååh jag kommer ihåg att jag alltid ville testa dem när jag var liten ^^ hehe de är sååå fina =)

2009-02-10 @ 20:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0