En mycket bra dag!

Efter god men myckt simpel middag här ikväll har jag nu badat mina små tjejer. Zoé älskar att bada & Estelle plaskar & skrattar hela tiden. Skönt att båda kan bada samtidigt nu eftersom Estelle sitter helt själv . Men man får passa hela tiden. Badet har ju en tendens att bli lagom mycket halt.....

Annars har dagen gått i ett...som vanligt. Lämnade som sagt zoé lite senare idag för jag hade lite viktiga ärenden. Hon var tydligen helt bestört över att jag inte kom för att hämta henne innan mellanmålet (som jag brukar). Hon vägrade gå in från pulkabacken. "Mina mamma kommer snart, jag väntar här!" Bestämd som lilla damen är också. Kan tänka att det krävdes stor övertalan!
Gissa om hon var glad när jag kom för att hämta henne, men också en mycket trött tjej. Blev ingen lång runda på stan inte. Bara det nödvändigaste blev gjort. Inhandlade nya strumpor på Twilfit. Bara älskar deras egena sockor utan resår (one size!)



I stort så har det varit En mycket bra dag! Nu ska jag försöka lägga in mina auktioner på Tradera. Av någon anledning blir jag alltid avbruten varje gång...förstår inte det! Men först ska här nattas små badtroll!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0