Lattemamma!

Hade lite problem med datorn i morse. Ville inte som jag ville, därav inga uppdateringar. Men nu så är jag igång igen. Vågar man säga att man varit en riktig lattemamma idag.....kan höra buuuuandet ända hit! (hihihi). Eftersom jag inte fikat på ett tag nu kände jag att jag var tvungen att ta igen lite förlorad fikatid....2*fik idag på två olika ställen & jag väntar på en fikasugen syster som snart kommr hit,  hon ska först hämta Zoé från dagis (mega lyx det!) Tack kära syster!
Glömde som vanligt kameran hemma idag, hade gärna visat lite bilder från dagens happenings, men jag lär mig nog snart. Förhoppningsvis;)

Nu kommer det någon i trappan...gissa vem?

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken fin sida du har gjort, mkt jobb förstår jag, jätte kul o läsa... förresten om du är latte mamman är jag Mocca tjejen, can`t live without it... puss o kram

2009-02-11 @ 19:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0