Lekfullt!

Vilken eftermiddag! Massa fika, bus & stoj. Jag vet  3 barn som sover gott i natt. Jajemensan, Leon, Bianca & Zoé!
Jag vet av erfarenhet att det alltid är bus på gång när Bianca & Zoé leker i hop, men kanske en smula lugnare idag, tack vara Leon som höll ställningarna. Tack Leon! Men visst, sen stoppr det inte tjejerna från att  hitta på hyss ändå....gömma grejor är deras ny påhitt. Kan inte hitta min tandborste och jag vet att den fanns där i morse. Frågar man Zoé så skyller hon på Bianca, såhär: " Mamma, det vara faktiskt Biancabus som gömt den" och tittar under lugg! Goa busiga unge! Kan man bli arg då? svar Nej! Den kommer väl fram förr eller senare.

 
Här har vi Malou & Leon (världens mysigaste grannar & vänner)


 
Systeryster & Biancabus (en mycket busig tjej därav Biancabus).
får nog ta och slänga ut tulpanerna snart...måste bara köpa nya först (vill säga om jag hinner!)

 
Bus kusinerna & En stollig Zoé som "stylar" i en på tok för liten väst och solbrillor. Vilken stjärna!

 
 Estelle var väldigt nyfiken på korgen med leksaker i:). Mini stjärnan & hennes mamma (moi!)..

En mycket lekfull och lyckad eftermiddag!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: mia

Oj! Vilket litet busgäng. Dom ser ut att ha det riktigt kul. Kram Systeryster.

2009-02-05 @ 12:07:57
Postat av: madde

Hmmm...

Tack för middán :-)

Men du... Det var fel bild!!!!!! ;-)

Kramis

2009-02-06 @ 16:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0