Mys Fredag!


Här njuter Estelle av god flaska i vagen...tog inte lång stund innan hon somnade

Blev stressigt när jag skulle hämta Zoé på dagis. Städningen tog för lång tid. Jag skulle både duscha & äta, så även Estelle. Men det fick bli en flaska för lill stumpan på vägen till dagis.
Zoé var ute på gården & lekte med sina kompisar när jag kom. Sen gick vi ner på stan för att möta upp mina konståkningstjejer Nathalie & Alexandra. Söta systrar. Vi fikade på Espresso house nere i Norra Hamnen. utmärkt ställe & sitta på när solen skiner. Hur mysigt som helst. Zoé var jätte glad för att få roligt sällskap med på fikan. Estelle sjöng som en lärka hela tiden.


Här spelas Hello Kitty memo med Alexandra


Söta Nathalie. Tog bra hand om Estelle. Märks att tjejerna gillar barn. Vilket tålamod!

Vi gick en runda på stan efter. Jag hittade fina Alla hjärtans dag presenter till mina prinsessor. Tänker inte avslöja mer än att Hello Kitty är inblandad! Ovanligt va?!

Tack för mysig fika idag tjejer & vi syns på träningen imorgon!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0