Mys med mamma & en massa Spex!


 Oss i gårkväll. Mys med mamma är det bästa som finns.....tycker Zoé!

När jag kom hem efter Ishallen igår hade jag en lite mammegris till tjej. Mysigt tycker jag allt. Eftersom lilla fröken hade sovit några timmar på eftermiddagen & missat hela Isshowen (tyvärr!), var det inte snack om att gå & lägga sig i tid inte. Det var spex på hög nivå. Hon är bara så rolig.
Men nu måste vi få ordning på våra rutiner igen....!


Dansa dansa.....


"Titta på mig mamma, jag är en stjärna!" En riktig liten teaterapa min tjej.


Som sagt ,en liten teaterapa är hon allt min stora älskling.

Just som jag skriver har en viss liten dam somnat i fåtöljen...går helt enkelt inte att få liv i henne. Here we go again!
Jaja, smällar man får ta. Det där med rutiner är ju så himla bra, men man kan aldrig planera det oplanerade.
Så just nu njuter jag av tystanden som lagt sig här hemma...Estelle sover nämligen också. Nog första gången som dem sover samtidigt (utan att det är natt)!
Ojojoj, vad ska jag nu hitta på? Städa? Börja laga mat? Titta tv? Blogga? Nej, jag ska bara sitta rakt upp & ner & bara vara!

♥Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0