Oh ack..

...vad trött jag är. Bara jag tänker på hur dagen varit somnar jag nästan av utmattning!
Har nu ikväll också varit iväg på Isträning, sen hem här igen, försökt lägg två inte så samarbetsvilliga prinsessor! Tror jag det, när dem varit passade utav mormor & morfar. Zoé var helt uppskruvad och stissig. Men nu äntligen sover dem båda som små söta lammungar, det gör även pappan, en utslagen hjälte skull jag nog vilja säga!  Jag ska bara fixa lite till (Alfons Åberg fasoner!), sen ska jag också krypa till kojs & Zzzzzzzzz............
Får skriva mer imorgon, bäst jag slutar innan jag börjar svamla en massa!

♥♥♥



Ps! Tror jag tappat en bit av mitt hjärnkontor någonstans mellan alla flyttningar, barnafödande & amningar att jag glömt vart jag lagt mitt slutbetyg, men jag fick en idé om att gå igenom alla papper som jag samlat på mig under de 3 senaste åren & absolut inte haft tid till att gå igenom förrens nu ikväll et voilà! Där låg dem, mina kära slutbetyg....!behöver jag säga mer? Ds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0