Oh, what a night!

Nu menar jag då inte i positiv anda, tyvärr. Tycker synd om hela familjen faktiskt, men mest Estelle! Hon har vaknat flera gånger i timmen & bara skrikit. Det kan göra förbannat ont när man har ont i öronen & ligger ner. Provade nog allt i natt. Högt läge på sängen, halv sittandes i vagnen men till slut så somnade hon i mina armar, med lite välling. Lilla SkruttaMajan (som mormor brukar kalla henne!) Zoé sov inne i vår säng readn i från "start" när vi långt om länge kom till sängs igår kväll. Hon vaknade också till då & då....men mest bara för att se så att jag fanns vid hennes sida.

Nu är mina tjejer i full gång. Frukosten är nyss uppäten, lite sena på det idag, men det gör inget, det är ju inte precis så att vi ska någonstans:)



Zoé läser bok för lillasyster...


en liten nysning.....atjoo..prosit!


...sen är vi på det igen.

Zoé är en väldigt stolt storasyster, som älskar att leka/busa/mysa med sin lillasyster, men det kan också vända väldigt fort till motsatsen. Eftersom jag är minst av 4 barn, har jag upplevt samma sak....det har vi nog alla som har stora- eller småsyskon!

♥Happy Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0