Playdate!


Här har vi två busungar som har svårt att sitta stilla och få med på bild!
Men det varkar som om jag var snabbare....


 

Strax efter frukost idag fick vi lite besök här hemma. Monica & Vitctor som bor någon gata ifrån oss tittade förbi. Victor är 2 dagar äldre än Zoé. Vi träffades på BB, så våra kidz har varit kompisar sen dem låg i varsin balja på sjukhuset, ja givetvis vi mammor & pappor också! Underbara kompisar!
Det har lekts, busats, sjungits & stojats! Full rulle med andra ord. En lyckad playdate. Vi hann med både brunch & lunch och lite till. En jätte mysig dag! Ser fram emot när lilla/lille bebisen kommit ut, (japp där ligger en liten bebis i Monicas mage som förväntas komma ut om ca 6 veckor).  Då kan vi ha fler härliga lekdagar som dagens.
Tack för idag Monica & Vics!


Monica med bebis i magen. Riktigt lyser om henne!

Nu ska jag försöka stoppa min prinsessa (Zoé) i säng. Ja, jag vet att klockan är mycket. Men så går det när man somnar i bilen kl 17 och sover en timme eller två. Det var helt enkelt omöjligt att väcka henne. Fröken piggelin har gjort sin entré ikväll också.
En flaska välling, bappe & jaccot (snutte kaninen) så ska det nog gå.
Sen ska jag själv också hoppa i säng, hur trött som helst!

God Natt!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0