Sköna härliga kväll

Vad fort tiden har gått idag, hann knappt lämna Zoé på dagis förrens det var dags att gå tillbaka. Var på ett litet möte. Sen en runda inom biblioteket. Lånade böcker till min stora prinsessa. Nästan lugnast när det bara jag går & givetvis var Estelle med.  Lättare att hitta böcker då. Tog tre franska barnböcker & två på svenska. Hon förstår ju allt på franska....men vill inte riktigt prata. Men det kommer nog. Tänkte då att det kunde bara bra att läsa lite för henne på franska också!

Vi var inne på fika hos Malou & Leon i eftermiddags. Malou hade gjort goda hjärteplättar åt oss. Sååååå goda! Barnen lekte för fullt. Vi såg knappt röken av dem vilket gav oss tjejer (jag, Malou & Estelle) lite tid för "tjejsnack". Inte ofta det händer. Tack för en härlig eftermiddag!

När jag lagade middag innan somnade en liten stjärna i sin barnstol ute i köket, gulle. Hon måste ha varit så trött & jag var helt inne middagslagningen att jag inget märkte. Tokigt! Batteriet till kameran låg/ligger på laddning, så det blev ingen bild i heller!

Nu ska zoé bada....räknar med vatten överallt. Bäst att förbereda badrummet:)

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0