Sköna söndag!

Igår, lördag hade jag ingen möjlighet att uppdatera....vi var i stort sätt inte hemma på hela dagen och var vi hemma så var det i full gång eller så var datorn upptagen. Suck!
Men nu äntligen är jag tillbaka!


Hello Kitty PEZ. Special Edition, inget man hittar här i Sverige. Zoé var helt överlyckig må ni tro!

Jag var iväg och trändade mina isprinsessor igår, vi har ju vår lilla uppvisning idag...spännande!
Då fick jag en "liten" present med mig från Alexandra & Nathalie till Zoé....jag säger bara wow! Go PEZ!
Tack snälla ni!

Nu ska jag fixa god frukost. Ska man överraska med lite bullar från bageriet? Om jag skyndar mig iväg så hinner jag nog  tillbaka innan alla vaknar! (ja, det blev lite sent igår!)

♥So long!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0