Trötter...


En riktigt trötter tjej!

Vilka trötta tjejer jag har haft här idag. Bilden ovan är tagen precis när vi kommit hem från dagis. Javisst, Zoé somnade i vagnen på väg hem, typiskt! Gissa om jag har en vaken tjej nu? JA!
Fick egentligen tid över för lite annat pysslande istället (när Zoé sov). Lagade middag (förberedde) städat (som varje dag!) och lite men bara lite tid framför datorn, hade en liten Estelle springandes efter mig i gåstolen vart jag än gick. Hon är för rolig nu när hon har fått kläm på det, det går undan må ni tro.


Mycket spring i dessa små ben!

Nu ikväll har jag varit iväg och tränat tjejerna i ishallen. Flöt på bra den timmen. Mycket träning nu inför "Isshowen" som kommer snart. Dem är så duktiga. Kommer definitvt att uppdatera bilder från Isshowen sen.

Nä, nu ska jag natta min små prinsessor och därefter softa framför tv:n.

God natt alla kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0