Tyst i huset....



God Morgon!

Tillbaka hemma igen efter lämning på dagis. Estelle somnade i vagnen på vägen hem, så det är helt tyst i huset. Hör inte till vanligheterna. Jag ska därför passa på att kika i nya Elle Interiör som kom igår. Få nya tips & idéer, älskar att ha nya projekt på gång här hemma. Hallen är så gott som klar. Väntar bara på en "hall" bänk som ska komma från Blå Elefant   här i dagarna. Blev tipsad ang denna bänk & site av Lena. Tack vännen! 
Lovar då att ni äntligen ska få se bilder  på den nyrenoverade hallen!

Visst är den fin!? Kommer att passa perfekt i hallen.
Liten, smidig & perfekt för prinsessorna att sitta på för på/avklädning, ja för oss stora också:)


Nu ska jag lägga på ett kol. Ska vara på babysång om en timme och jag har tusen grejor (som vanligt) som jag hade tänkt att ta i tu med innan vi ska gå.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0