Uppe med tuppen!


God middag! Här i detta huset har det varit full rulle sen tuppen kom och knacakde på vår dörr! Härligt att bli väckt tidigt, speciellt om man sover som bäst just då och nattsömn= 2-3 timmar:) . Smällar man får ta som småbarnsförälder. Bara 4 år till, sen sover nog tjejerna lite bättre. Man får tänka positivt!

Ja, nu var vi inne i februari. Älskar denna månaden, just för att den är så kort. Vilket innebär i sig att våren kommer närmare med stora steg. Våren betyder ljusare och längre dagar. Blommor & fågelkvitter. Blir glad bara jag tänker på det.
Idag är det stor sol ute fast kallt! (brrrrr som Zoé brukar säga och skakar hela kroppen, det är en syn det!)

Ojojoj, måste styra upp här hemma i vardagsrummet nu. Fröken Zoé passar på när jag sitter vid datorn. Har tagit ut sitt rum i soffan. Vem tror ni kommer att städa upp ?


"Kom och lek med mig mamma"!

Nu ska jag busa med Zoé. Sen ska här lagas lunch. Kurrar lite i magen.

Tjingeling!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: mia

Krya på er!!!

Måste få träffa er snart, skynda er att bli friska. Kram Systeryster

2009-02-01 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0