Ursäkta min frånvaro!

Ojojoj, vilken dag, har knappt varit hemma på hela dagen. När jag väl varit hemma har det gått i ett. Har inte ens hunnit göra ett enda inlägg. Nu så kan jag pusta ut lite.
Har en liten gosig Estelle bredvid mig här. Vill ha mammas uppmärksamhet hela tiden. Mysigt!
Zoé har precis stupat....i säng. Hon har varit ute & åkte en massa  pulka på dagis idag, så hon var helt slut redan när jag hämtade henne. Hon har längtat efter att få komma i säng. Inga protester när vi satte på pj eller när tandborsten väl åkte fram. Önskar det var så varje kväll.

Håller på att lägga ut objekt som ska säljas på tradera.com. Men det är dock inte klart ännu. Ha lite tålamod, så får ni gå in och titta på det sen. Säger till när!

Önskar er en riktigt skön tisdagskväll!

♥♥♥

Ps! Lovar fler & roligare inlägg imorgon Ds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0