Full rulle.....

Efter dagislämningen åkte jag & min lilla äskling till Ica Maxi för att veckohandla...men det blev tyvärr inte långvarit. Dagis ringde! Min stor älskling hade tydligen feber & var allmänt hängig. Slutförde min "shopping" & åkte tll dagis för att hämta hjärtat. Men väl hemme igen, blev hon pigg som en lärka....tror bara hon saknade sin lilla mamma! Vi hade en mysig eftermiddag här hemma i stället, med pannkakor & glass till lunch. "Är man sjuk så är man" & då får man ha det lite lyxigt.!
Eftersom att mitt stora hjärta var så pass pigg sen, (ingen feber!) tog vi en tur med min kära syster till Bauhaus(e)?. Hon behövde lite sällskap för ett vitikgt uppdrag. Kan tyvärr inte gå in på detaljer  just nu, tyvärr!

Väl hemma här igen, förberedde vi lite för kvällens gäster. Goa vänner (som har barn i samma ålder som Zoé) till oss som bor några gator från oss. "Vi" gjorde en i normala fall simpel middag till gourmetmiddag, det tackar jag kocken för! Barnen våra har busat för fullt!


Här sjungs det krokodilsången, utav Victor & Monica.

Titta Monica´s fina mage...nu är det bara 4 veckor kvar! Tjoho, nedräkningen har börjat! Är så nyfiken,
undrar så vad det blir....


Här leks det Gubben i lådan!

Det har verkligen busats här ikväll. Ena stunden är dem världens bästa kompisar & leker fint som det  i nästa sekund bråkas över en & samma leksak.....barn, barn,barn, älsakde barn! Så det kan vara.


Här tuggas det för fullt, mums vad gott med grodlår (haha). Ännu en tand till på väg.

Våra gäster gick hem för drygt en timme sedan. Estelle hjärtat sover gott, bara Zoé som är uppe här med mig & myser. Vi tittar lite på Pippi, men det är sängdags för henne.....för länge sedan egentligen. Jag börjar själv att gäspa lite här. Det dröjer nog inte länge till innan vi båda ligger & sover.

♥God natt!♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0