Välkommen tisdag!

Då var det dags för dagis igen, efter en veckas uppehåll. Inte frivilligt dock. Zoé tycker om att gå på dagis, så allt gick som en dans här på morgonen....även tandborstningen! (bra! för vi har det första riktiga tandläkarbesöket på torsdag!).
Alla barnen på dagis blev så galda över att se henne, speciellt hennes bästa tjejkompis...det blev stora kramkalaset, så gulligt!
Hemma här igen. Estelle sover en stund nu, så jag passar på att blogga/läsa mail/städa undan (inget fel på simultanförmågan, som vanligt!)
Meningen var att vi skulle börja på babysången idag (gick på det när Zoé var liten också) men eftersom jag har blivit förkyld IGEN! (satt sig på stämbanden) och Estelle är fortfarande hostig och snuvig. De andra mammorna skulle nog inte uppskatta om vi dök upp.  Ringde faktiskt min (mellan) syster för att rådfråga. Hon är ju som sagt lite äldre och lite (men bara lite...) klokare. Hon sa " stanna hemma! inte snällt att smitta ner andra". Följer hennes råd och hon har ju väldigt rätt. Smitt ner andra bara för att jag är trött på att vara hemma och så väldigt gärna vill gå dit. Vi får helt enkelt se till att bli friska och gå dit om en vecka igen.

Kommer med lite fler uppdateringar om en stund igen, jag ska bara..... (Alfons Åberg) fixa lite saker först!

Tjingeling!

♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0