Vår eftermiddag & kväll


Estelle var en riktig mystjej när hon vaknade efter sin vila...

Zoé sov knappt en timme... blev väckt utav mormor som  kom förbi för att hämta sin bil, som hon så snällt lånade ut till oss efter  Estelles sjukhusvistelse (vanlig kontroll) idag.
Sen lagade jag en riktigt god kycklinggryta...Mums! Zoé busade mest vi middagsbordet, men till slut åt hon upp.


Bilder från kvällens middag...mest bus tycker jag.

Jag har försökt få mina små prinsessor i säng sen kl 20....men det är först nu som det är helt tyst. Att Zoé inte har velat sova förstår jag med tanke på att hon sov tidigare här ikväll, men Estelle har varit mest ledsen...inte haft hjärta låta henne ligga kvar & skrika i sängen. Tror att även hon är en liten mammagris!
Fortfarande helt tyst......

Nu tror jag nog att jag kan titta på lite film. Ska se Australia med  Nicole Kidman& Hugh Jackman....löööööv film tror jag bestämt det är. Nice!

Trevlig kväll på er allihopa!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0