Älskade söndag!

Varför ska man gå runt och avsky söndagar? Bara för att måndagen nalkas? Vardag? Men dagen har nästan precis börjat ju( för vissa, för andra har den varit igång ett antal x timmar redan). Finns så mycket härligt man kan göra en dag som denna, speciellt om solen tittar fram också.
Själv(a)  tänkte jag (vi) ut och leka med barnen i det härliga solskenet. Sen blir det definitivt bakning. Underbart goda cupcakes, mums! Zoé älskar att hjälpa mig i köket.  
Sen får vi lite besök mysigt., inte helt oväntat. Min kära syster med familj:) Ska då bjuda på god fika.



Hoppas kunna göra lika fina cupcakes  som bilden visar!


Ha en riktigt härlig söndag, för det ska vi ha!

Ps! Kommer med uppdateringar om Tjejkvällen igår, lite senare. Med bilder och allt annat  girlgossip ;)


♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Bellis

najs najs ^^ jag har också bakat cupcakes =) de blev riktigt finfina =) jag har också sakaffat blogg nu, men du får hjälpa mig sen att "pimpa" den hehe känner mig lite smått off.

puss på dig <3<3

2009-01-12 @ 21:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0