Äntligen fredag!

Bara älskar fredagar! Även i fall jag är mammaledig tycker jag det är helt underbart. Två hela dagar som hela familjen bara ska umgås, mysa och ta det lugnt.
Har haft en kanon skön fredag....so fare! Stress på morgonen, som vanligt. Men så går det om man väcker barnen 20 min innan man ska var på dagis. Att jag lyckas komma försent varje dag, det är helt otroligt. Vill inte ens veta vad dagis fröknarna tänker.

Sen blev det BVC besök för lilla Stellisen, det vanliga. Vägning & mätning. Lika spännnde varje gång!
Gick en rask prommenad bort till Lena, som bjöd på både god frukost och en (enligt mig) riktigt Lyx lunch. Ryggbiff, klyftpotatis och bearnesås och sallade till det. Det bästa av allt. Vi drack vatten ur champagneglass. Kanske lite corny, men jag älskar det.

Nu är vi hemma igen efter hämtning på dagis. Estelle sover och Zoé tittar på Pippi, så jag kan sitta lite vid datorn ( regn ue i alla fall). Nu väntar jag bara på att helgen ska börja.

Happy friday!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0