Beauty Salong Chez Nous!



Visst blev det fin färg på zoé´s naglar!


Big Fan av bordeauxfärg på tånaglar.

Nu är både jag och Zoé finfina tjejer. Vi har nämligen fixat våra naglar resp tånaglar. Vi har så himla mysigt idag, fast att vi är sjuka. Vissa utav oss går fortfarande i Pj.....och vi  har ätit gotti...gott...gott och då menar jag glass...i stora lass!. Kyler gott i halsen.
Vi lyckades också somna alla tre samtidigt innan på fm, men det dröjde inte länge innan Estelle vaknade igen, själv var jag fortfarande halvt borta, hon satt och bankade mig i huvudet med en tuggleksak och sa mmammammammmmammma....kunda man motstå att skratta då? Svar nej! Urgoa unge!
Fick en stund vid datorn nu. Estelle sover och Zoé tittar lite på barnkanalen. Lyckades kamma hem en fin Odd Molly blus på Tradera, sådär helt oväntat. Är spänd på att få hem den! Lyckliga Jag:)


En  trött tjej♥ framför tv:n med "bappe" och jaccot!


En utsalgen prinsessa♥

Nu ska här drickas te. Ska även försöka locka Zoé bort från tv.n  en stund och in i duschen, får väl se om jag lyckas. Håll tummarna!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0