Bra start på morgonen!

Kände mig väldigt kymig i kroppen när jag vaknade i morse. Är väl egentlgien inte konstigt med tanke på att jag har haft två mycket förkylda prinsessor på vardera sida om mig 2 nätter på raken nu. Kurerar mig för fullt. Vitaminer på högvarv, tevatten med apelsin och citronskivor i och en skvätt honung (husmorsknep). Gör gott för halsen må ni tro! Sist men inte minst en härligt  god havregrynsgröt med mjölk och bananskivor (som varje morgon)! Känner hur det jobbar på i kroppen. Kommer vara frisk som en nötkärna redan imorgon. Förhoppningsvis! Har absolut inte tid att vara sjuk!


Gott & nyttigt med havregrynsgröt!

Zoé mår lite bättre, fast hostan har tagit vid rejält medan Estelle är precis som innan. Hög feber och jätte snuvig. Hoppas dock att hon slipper hostan! Tycker så synd om mina tjejer.
Har en liten Stelllis i min famn just nu, som absolut inte vill vara någon annastans än just här. Mysigt tycker jag.....
Nej, nu ska jag mysa med mina tjejer. Läsa lite bok,  titta på Pippi (favorit) och sen påbörja lunch.

Tjingeling!


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0