Dagis- 8:29


 Morgonmys med välling, mums!

God Morgon Allihopa!

Hoppas alla sovit gott. Kan dock inte påstå att jag själv gjort det. Haft två yrväder i sängen i natt. Men det är smällar man får ta ibland, fast jag har en saknad av sömn. Minns inte sist jag sovit en hel natt utan att bli störd. Sover i genomsnitt 4/5h per natt. Efterlyser sömn. Går det att köpa? (hehehe)
I vilket fall som helst- ingen snoozning, so proud! Gick upp kl 07:00. Tog en kaffe. Det är en dålig vana, men så gott och det hjälper mig verkligen att vakna till. Lägg märke till att barnen sover då fortfarande.  En snabbdusch, nice och uppfriskande. Då vi har såååå kallt i lägenheten för tillfället. Efterlyser då också värme!;). Härligt att se en pigg och vaken Zoé med ett stort smile på läpparna, som frågar efter välling när man kommit ut ur duschen. Det gick som på räls här på morgonen. Tro det eller ej, men det var inget tjaffs eller bråk. 
 När vi steg ur bilen vid dagis var kl 08:29! Kors i taket!

Hemma här igen.Blev en god frukost åt mig och gröt åt Estelle. Hon nannar lite nu. Skulle kanske passa på att vila lite?!
JA!

Tjingeling!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Så söta och goa!!! Kram systeryster

2009-01-23 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0