Madicken...


.....Madicken pilutta dig, pilutta dig.....Ungefär så här låter det just nu här hemma. Vi var på biblioteket i förgår och lånade "Du är inte klok Madicken".  Så nu har Zoé fått Madicken feber. Filmen har gått i ett. Men vi tar några "pausaer" i mellanåt , fast då leks det rollspel i stället. Jag får vara Alva om inte Abbe, Estelle utnämnd till Lisabeth (hon har abslolut ingen aning om vad som händer). Hon bara skrattar  åt Zoé´s tokerier. Själv är hon Madicken. Så roligt att se vilken fantasi min lilla prinsessa har. Får nog ta en tur til Junibacken i sommar!.
Nu ska vi (jag & Estelle) ner till stan på fika/frukost/brunch....You Name It! med några väninnor till mig. Zoé är på dagis nu några timmar. Får man passa på.

Måste rusa! Tjingeling!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Fika drottning! Varför blev inte jag inbjuden??? Kram systeryster.

2009-01-23 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0