Pigga tjejer!



Två mycket piggare tjejer!

Morfar kom förbi på senemtermiddagen och tog Zoé med sig till  Ica Maxi. Gissa om hon blev glad?! Åka morfars stora blå arbetsbil!!!! Mormor hade skickat med en lång matlista. Ica Maxi och min pappa går inte riktigt ihop. Tur att Zoé var med och styrde upp det hela. Samtidigt fick jag en liten "vilostund". Men Estelle hade bestämt sig för att hon absolut inte vill sova. Vi hade en lek/tugg/vilostund på mattan framför tv:n. Hon tyckte bara det var mysigt att jag var nära och jag tyckte det var skönt att bara ligga ner en stund. En timme senare kom dem tillbaka. Vi lagade en god men mycket simpel fredagsmiddag. En delicious muffinsfika på det gjorde susen:). Nu sover båda mina prinsessor och männen slappar framför tv:n. Tänkte faktiskt hoppa i säng snart. Vet ju inte hur natten kommer att se ut. Då får man helt enkelt passa på att sova när man kan.

Trevlig Fredagkväll!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaaaaaaaa friska och krya!!! saknar er har tänkte på er hela dagen. puss eran lena

2009-01-30 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0